Vakmanschap

Kijkje achter de schermen: Customer Care

Nikita Vlaskamp werkt bij Van Duijnen op de afdeling Customer Care. Zij vertelt graag hoe Customer Care er voor zorgt dat jij altijd koffie hebt.

Customer Care bij Van Duijnen

Als afdeling Customer Care hebben we hele diverse werkzaamheden. We maken offertes, bestellen koffieautomaten, plannen de plaatsing van nieuwe machines in en lossen problemen op voor de klant. Iedereen in het team heeft zijn eigen expertise, maar we springen graag bij als dat nodig is. Eigenlijk is het heel eenvoudig samen te vatten: wij willen klanten blij maken en voorzien van lekkere koffie en thee.

Altijd voor je klaar

Klantbeloften Van DuijnenBij Van Duijnen werken we vanuit een aantal klantbeloftes. Als ik er een moet kiezen die ik het belangrijkste vind, dan is dat Altijd voor je klaar. Of het nu zakelijk of privé is, ik sta graag klaar voor anderen en ben altijd op zoek naar een oplossing. En dat is precies wat ik dagelijks kan doen als medewerker Customer Care bij Van Duijnen. Klaar staan voor onze klanten en ze verrassen waar mogelijk. Als een klant dan speciaal terugbelt om je ergens voor te bedanken, is dat echt geweldig. Of als we een klant kunnen helpen door een koffieautomaat heel snel te plaatsen. Dan moeten we soms wel even de organisatie op zijn kop zetten, maar als het dan lukt dan weten we de klant echt te verrassen. Dat maakt dit werk zo leuk.

 

Kunnen wij je helpen?

Dus zit je ergens mee? Bel (036 – 538 78 21) of mail ons en we kijken hoe we jou kunnen helpen!

Arabica vs Robusta koffie: de invloed op smaak
Kraanwater op het werk? Ja, graag!