Klantenservice

Hoe kunnen wij je vandaag helpen?

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik koffie, andere ingrediënten en toebehoren bestellen?

    Dat kan op verschillende manieren, wat je zelf het prettigst vindt:

    ·         Via onze webwinkel: https://webshop.vanduijnen.nl

    ·         Per e-mail: stuur je bestelling naar order@vanduijnen.nl

    ·         Per fax: via 036 53 87 862

    ·         Telefonisch: bel 036 53 87 821
    (ma t/m vr van 08:00 tot 17:00 uur)

  • Wat is de levertijd van Van Duijnen koffieproducten?

    Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur bij ons binnenkomen, leveren we vrijwel altijd de eerstvolgende werkdag af. Is dat, om welke reden dan ook, te laat, neem dan even contact op met onze afdeling Sales Support (036 – 53 87 821). Dan zoeken we samen naar haalbaar alternatief.

  • Als ik iets wil weten over een bestelling, waar kan ik dan terecht?

    Het team van de Van Duijnen Koffie klantenservice beantwoordt graag al je vragen. Je kunt ze bereiken op 036 – 53 87 821.

  • Kunnen wij producten ook afnemen per zak in plaats van per doos?

    Wij leveren geen consumentenvolumes. Onze verpakkingen zijn afgestemd op efficiënt bedrijfsmatig gebruik. Dat geldt voor álle producten die je koffievoorziening compleet maken, dus ook voor de ‘smaakmakers’ en accessoires. Onze productie- en verpakkingswijze garanderen echter een royale houdbaarheidstermijn, dus je hebt ook met een groter volume toch altijd verse koffie.

  • Wij maken werk van ons MVO-beleid. Heeft Van Duijnen Koffie daar producten voor?

    Zeker! Duurzaam ondernemen is onderdeel van onze bedrijfsvoering Wij zetten ons in voor mens, milieu en maatschappij. Een paar voorbeelden:

    ·         De Van Duijnen koffiesoorten zijn CO2 neutraal gebrand

    ·         We leveren koffie met het bekende Max Havelaar keurmerk

    ·         Een aantal van onze producten komt van biologische teelt.

    ·         We hebben de eerste duurzame koffiehoek van Nederland ontwikkeld.

    Lees meer over Van Duijnen Koffie en duurzaamheid.

  • Wat moeten we doen bij een storing aan een automaat?

    Heel simpel, bel direct 036 – 53 87 881. Periodiek en preventief onderhoud verkleint de kans op een storing. Maar techniek is techniek, dus er kan altijd iets mis gaan. Eén telefoontje en onze afdeling Customer Service verleent direct eerste hulp. Omdat we de service-historie van de automaten kennen, kunnen we aan de telefoon vaak al een oplossing bieden. Lukt dat niet, dan komt één van onze servicetechnici het probleem ter plaatse verhelpen. Dat is het voordeel van ons landelijk netwerk. En dat hoort bij ons serviceconcept Excellent die we met je sluiten. Dus als het aan ons ligt, zit je geen dag zonder koffie.

  • Wij zijn toe aan een nieuwe koffievoorziening. Wat is de beste aanpak?

    Het allerbelangrijkste is dat je kiest voor een koffievoorziening die past bij de smaak en wensen van jouw bedrijf. Van Duijnen kan alle wensen en behoeften inventariseren en geeft een vrijblijvend en eerlijk advies, vanzelfsprekend binnen je budgettaire mogelijkheden. Een passend koffieconcept waar medewerkers, collega’s en relaties blij van worden.

  • Van Duijnen Koffie is Nescafé Total Solution Operator. Wat hebben wij daaraan?

    Zowel Nescafé als Van Duijnen Koffie staan al meer dan 75 jaar in voor koffieproducten en -technieken van topkwaliteit. Door onze kennis en ervaring te combineren, bieden wij je de beste totaalconcepten voor koffie op het werk. Wij hebben het juiste netwerk en de vereiste expertise om zowel regionale bedrijven als organisaties met een landelijke spreiding op maat te bedienen. Bij Van Duijnen is de drie-eenheid ‘automaat + ingrediënten + technische dienstverlening’ in vertrouwde handen. Omdat we zelf ook koffieautomaten ontwikkelen en produceren, beschikken we over extra knowhow als het gaat om een optimale koffievoorziening.

    nestl_-total-solution-operator